happyday

دیگه تنبلی بسه همین الان شروع کن

بزن بریم تا بقیشو خودت ببینی

شروع بدنسازی در منزل-2 - بدنسازی و تناسب اندام


ورزش در خانه

شروع بدنسازی در منزل-2

قبل از هرچیز باید بگم اگر برنامه قبلی (شروع بدنسازی در منزل) رو به مدت یک ماه انجام دادی یا سابقه ورزش کردن و آمادگی لازم  رو داشته باشی ، میتونی این برنامه رو  شروع کنی.

شما ورزشکار گرامی میتونی با انجام این تمرینات که در 4 گام طراحی شده به نتیجه دلخواهت (تناسب اندام ) برسی اگر موارد زیر رو مد نظرت داشته باشی

  1. دقت کن که برنامه از 4گام تشکیل شده که گام اول همون تمرینات عمومی برای گرم کردن هست و باید حتما قبل از شروع هرگام ، هرروز انجام بشه تا بدنت گرم بشه.
  2. هرگام رو باید در یک روز انجام بدی و حتما قبل از هر گام ، گام اول یعنی گرم کردن رو انجام بدی... 
  3. بعد از 2 روز تمرین ، روز سوم استراحت کن و روز بعد گام سوم رو انجام بده و دوبار از  فردا از اول شروع کن
  4. مدت تمرینت حتما بین 35 تا 40 دقیقه طول بکشه و لطفا تمرینت رو کوتاه نکن
  5. حتما کنار تمرین  برنامه غذایی داشته باش
  6. 45 دقیقه قبل و بعد از تمرین غذا نخور و قبل تمرین فقط کمی آب یا یک فنجان قهوه یک ربع قبل تمرین و بعد از تمرین هم فقط میوه جات کم کالری
  7. مهمتر از همه این  مقاله رو مطالعه کن
  8. موزیک رو هم پلی کن و با یک آهنگ شاد مشغول تمرین شو ...

مشخصات آموزش


شروع بدنسازی در منزل-2
مربی :

عباس بساکی




تاریخ نشر برنامه:
3 سال پیش

تعداد گام : 4

قیمت : رایگان




1430 دیگر برنامه های عباس بساکی
298

هرگام = یک روز

گام 1 گام 2 گام 3 گام 4

دکمه شروع رو بزنید تا اسلاید ها طبق زمان پیش بروند و شما هم آن ها را دنبال کنید و در پایان، تایم تمرین رو ذخیره کنید

برای استارت برنامه و ذخیره اطلاعات تمرین لطفا وارد کاربری خود شوید

چرخش کتف

در کمتر از 10 ثانیه ثبت نام کن تا بتونی همه حرکات رو به صورت کامل مشاهده کنی و همینکه بتونی سایز بدنتو ثبت کنی ، برنامه رو استارت بزنی ، تایم تمرین روزانه خودتو ذخیره کنی و پیشرفت خودت رو مشاهده کنی

چرخش کتف
آموزش لاغری - اموزش لاغری - آموزش تناسب اندام - برنامه لاغری - لاغری در منزل - آموزش لاغری در خانه - لاغری - تناسب اندام - ورزش در خانه - بدنسازی در خانه - بدنسازی - آژافیت - آژا

اگه میخوای نظر بدی لطفا وارد شو


در حال حاضر نظری موجود نیست