happyday
آژافیت

میخوام تمرینات لاغری رو شروع کنم

آژافیت

میخوام تمرینات تناسب اندام رو شروع کنم

آژافیت

میخوام برنامه غذایی داشته باشم

آژافیت

نگرفتم چی شد؟ می پرسم

دیگه تنبلی بسه همین الان شروع کن

بزن بریم تا بقیشو خودت ببینی

لاغری را شکست بده - بدنسازی و تناسب اندام


آموزش چاقی

لاغری را شکست بده

قبل از هرچیز باید بگم این برنامه ابتدایی هست و مخصوص افرادیه که تابحال ورزش منظم نداشتن و با هدف آمادگی طراحی شده.

شما ورزشکار گرامی میتونی با انجام این تمرینات که در 3 گام طراحی شده به نتیجه دلخواهت (تناسب اندام ) برسی البته اگر برنامه های بعدی رو دبال کنی و موارد زیر رو مد نظرت داشته باشی :

  • دقت کن که برنامه از3گام تشکیل شده که گام اول همون تمرینات عمومی برای گرم کردن هست و باید حتما قبل از شروع هرگام ، هرروز انجام بشه تا بدنت گرم بشه.
  • هرگام رو باید در یک روز انجام بدی و حتما قبل از هر گام ، گام اول یعنی گرم کردن رو انجام بدی... 
  • تمرینات به صورت یک روز درمیون هست و بعد از هرروز تمرین باید یک روز استراحت کنی
  • کل مدت تمرینت حتما بین 25 تا 30 دقیقه طول بکشه و لطفا تمرینت رو کوتاه نکن
  • حتما کنار تمرین  برنامه غذایی داشته باش یا موارد زیر رو حتما رعایت کن
  1. حتما صبحانه رو تکمیل بخور و از غذاهای پرکالری استفاده کن (کره بادام زمینی- کره حیوانی و مربا - ارده و شیره - نیمرو و ...)
  2. حتما میانوعده قبل از ظهر و عصرونه داشته باش و از غذاهای کربوهیدرات دار و دانه ها و خشکبار  استفاده بکن (سیب زمینی - کشمش - خرما- ذرت - گردو - بادام - فندق - بادام زمینی و ...) 
  3. حتما 5 وعدهدر روز برای خودت تغذیه در نظر بگیر (3وعده صبحانه و ناهار و شام  و 2 وعده هم میانوعده ) و قبل از خواب هم شیر وخرما رو فراموش نکنو هیچکدوم رو حذف نکن
  4. در وعده های غذایی حتما از مواد پروتئینی زیاد استفاده کنید (گوشت مرغ و ماهی - تخم مرغ - شیر - سویا برای خانمها و ...)
  5. از میوه های پرکالری مثل موز - انگور - خرما - نارگیل و ... حدالمقدور استفاده کنید
  6. اگر اشتها نداری حتما سفره غذارو برای خودت رنگین کن و از غذاهای مورد علاقه استفاده بکن و اگر موارد بالارو هم رعایت کنی حتما تغییر رو در اشتهای خودت بعد از 2هفته میبینی
  7. 25 دقیقه قبل از تمرین یک لیوان شربت عسل یا شربت شیره انگور(یا موارد مشابه زود جذب) نوش جان کن 
  8. بعد از تمرین سیب زمینی و تخم مرغ ترجیها آب پز (یا هرطور که باب میل خودتونه)میل کنید 
  • مهمتر از همه  این  مقاله رو مطالعه کن
  • از وزنه هایی استفاده کنید که تکرارهای پایانی هر حرکت به سختی اجرا شوند
  • موزیک رو هم پلی کن و با یک آهنگ شاد مشغول تمرین شو ...
  • حتما حتما حتما  برنامه بعدی رو دنبال کن

لطفا تا موارد بالارو رعایت نکردی ورزش رو شروع نکن که ممکنه نتیجه عکس بگیری

مشخصات آموزش


لاغری را شکست بده
مربی :

عباس بساکی




تاریخ نشر برنامه:
3 ماه پیش

تعداد گام : 3

قیمت : رایگان




148 دیگر برنامه های عباس بساکی
18

هرگام = یک روز

گام 1 گام 2 گام 3

دکمه شروع رو بزنید تا اسلاید ها طبق زمان پیش بروند و شما هم آن ها را دنبال کنید و در پایان، تایم تمرین رو ذخیره کنید

برای استارت برنامه و ذخیره اطلاعات تمرین لطفا وارد کاربری خود شوید

درجا زدن

در کمتر از 10 ثانیه ثبت نام کن تا بتونی همه حرکات رو به صورت کامل مشاهده کنی و همینکه بتونی سایز بدنتو ثبت کنی ، برنامه رو استارت بزنی ، تایم تمرین روزانه خودتو ذخیره کنی و پیشرفت خودت رو مشاهده کنی

درجا زدن