happyday
آژافیت

میخوام تمرینات لاغری رو شروع کنم

آژافیت

میخوام تمرینات تناسب اندام رو شروع کنم

آژافیت

میخوام برنامه غذایی داشته باشم

آژافیت

نگرفتم چی شد؟ می پرسم

دیگه تنبلی بسه همین الان شروع کن

بزن بریم تا بقیشو خودت ببینی

کاهش کمردرد با تمرینات خانگی - 2 - حرکات اصلاحی


حرکات اصلاحی کمر

کاهش کمردرد با تمرینات خانگی - 2

قبل از هر چیز باید این رو خدمت شما عزیزان عرض کنم که این آموزش به صورت مقدماتی  و مناسب افرادیه که ماهیچه هاشون دچار ضعف بالایی هست و  اگر حین انجام تمرین درد کمرتون تشدید شد یا قسمت های دیگه ای از بدنتون دچار درد شد حتما اون تمرین رو متوقف کنید .

شما دوستان گرامی میتونید با انجام این تمرینات که البته تقریبا ساده و برای افراد غیر ورزشکارهست ، کمردرد خودتون رو کاهش بدید یا به صورت کامل درمان کنید اگر موارد زیر رو رعایت کنید :

  1. قبل از این برنامه حتما برنامه قبل رو انجام داده باشید
  2. در صورتی که تازه دچار کمردرد شدید (مثلا با بلندکردن جسم سنگین) هرگز بلافاصله این تمرینات رو انجام ندید چراکه شما از نوع درد خودتون خبر ندارید.
  3. حتما قبل از شروع برنامه (توسط پزشک معالج خود یا مشورت با متخصصین ما ) از نوع کمردرد خودتون اطلاعات کامل کسب کنید 
  4. در صورتی که مشکل بیرون زدگی دیسک و یا بیماری های نخاعی  دارید حتما قبل از انجام تمرینات با  متخصصان ما مشورت کنید.
  5.  (اجرای صحیح از تکرار زیاد موثرتر است)هنگام اجرای حرکات حتما تمرکز کامل داشته باشید و اونهارو اهسته انجام بدید 

  6. برای انجام حرکات به توصیه ها دقت کنید و حتما وضعیت صحیح رو به خودتون بگیرید و سپس حرکت رو انجام بدید
  7. برای اینکه از تمرینات نتیجه بگیرید حتما باید این کار رو هرروز انجام بدید
  8. حتما قبل از شروع تمرینات بدنتون رو با حرکات ساده و کششی گرم کنید (برای این کار میتونید از گام اول این تمرینات  در حد توان استفاده کنید).
  9. بعد از انجام این تمرین (حدودا 20روز) حتما به سراغ برنامه های تمرینی یا اصلاحی بعدی برید و این سری تمرینات رو تا بهبودی کامل و حتی بعد از اون ادامه بدیدتا از دردهای بعدی پیشگیری کنید.

برای جذابیت بیشتر حتما یک موزیک شاد توی محیط پخش بشه

یکی از مهمترین مواردی که باید رعایت بشه ، طریقه تنفس صحیح هنگام اجرای تمرین هست به گونه ای که ، باید مراقب باشید برای تنفس صحیح از عضلات اصلیه این کار یعنی دیافراگم استفاده کنید چرا که با طریقه ناصحیح تنفس به مرور زمان ممکنه دچار اختلال تنفسی بشید و همچنین دقت داشته باشید هنکام انجام هر تکرار از حرکات حرکت دم (تنفس شکمی) رو انجام و هنگام ریلکس کردن عمل بازدم رو انجام بدید.

مشخصات آموزش


کاهش کمردرد با تمرینات خانگی - 2
مربی :

دکتر حسین حیدری نیک




تاریخ نشر برنامه:
6 ماه پیش

تعداد گام : 1

قیمت : رایگان برای اعضای ویژه




146 دیگر برنامه های دکتر حسین حیدری نیک
3

دکمه شروع رو بزنید تا اسلاید ها طبق زمان پیش بروند و شما هم آن ها را دنبال کنید و در پایان، تایم تمرین رو ذخیره کنید

برای استارت برنامه و ذخیره اطلاعات تمرین لطفا وارد کاربری خود شوید

چرخش لگن

تعداد ست: 3
تعداد تکرار: 3الی5
مکث در تکرار: 5الی7ثانیه
استراحت بعداز هر تکرار: 3ثانیه
نحوه اجرا: در حالی که دراز کشیده و کاملا عضلات ریلکس هستن کمی قوس به کمر بدهید و ماهیچه های آنرا منقبض کرده و سپس رها کنید.

در کمتر از 10 ثانیه ثبت نام کن تا بتونی همه حرکات رو به صورت کامل مشاهده کنی و همینکه بتونی سایز بدنتو ثبت کنی ، برنامه رو استارت بزنی ، تایم تمرین روزانه خودتو ذخیره کنی و پیشرفت خودت رو مشاهده کنی

چرخش لگن
حرکات اصلاحی کمر - آموزش تصویری حرکات اصلاحی - آموزش رفع کمر درد - حرکات اصلاحی - کمر درد - درمان کمر درد - درمان دیسک کمر

اگه میخوای نظر بدی لطفا وارد شو


در حال حاضر نظری موجود نیست